Quorion mallit Q10 ja Q15 voidaan nyt yhdistää monipuoliseen Infocloud toiminnanohjausjärjestelmään (ERP).
Infocloud järjestelmä on selainkäyttöinen, pilvipalveluna toimiva järjestelmä. Liittymät toimivat täysin automaattisesti ajastettuina toimintoina.
Liittymät sisältävät:
Tuoterekisteri/hinnasto:
Tuotetietoja ja niiden hintoja ylläpidetään Infocloudin (IG) puolella. Uudet nimikkeet ja vanhojen nimikkeiden hinnat päivittyvät automaattisesti kassaan/kassoihin joko kerran vuorokaudessa tai nopeamminkin jos tarve vaatii. Nimikkeillä voi olla sekä nimiketunnus että EAN-koodi. Kassan myynti tapahtuu yleensä EAN-koodeilla viivakoodilukijoiden kautta.
Myyntiraportointi:
Päivän myyntiraportit lähtevät kassasta ajastettuna sovittuna kellonaikana. Ajastukseen voidaan ottaa halutut raportit.
Päivän päätösraportti otetaan kassasta ja sillä tehdään kassan laskenta.
Kaikki muut tilastot muodostuvat automaattisesti IG:n puolelle eli seuraavaa aamuna on edellisen päivän kaikki myyntitilastot otettavissa IG:n puolelta samoin kuin kassapäiväkirja.
Kassaan tullut käteinen ja luottokorttimyynti saadaan eriteltyä.
Järjestelmä myös tekee kirjanpidon tiliöinnin automaattisesti tuotteittain/veroryhmittäin. Kuukauden koko myynnin ja suoritusten yhteenveto voidaan kirjata kirjanpitoon yhdellä koontitositteella. Kassapäiväkirja muodostuu samalla kassoittain/päivittäin.
Myynnin raportointi tulee kassasta tuotteittain joten pääjärjestelmään päivittyvät varastosaldot myymälöittäin.
Myymäläkohtaisten/ tuotekohtaisten tilauspisteiden ja tilauserien koon avulla voidaan toimittaa tuotteet myymälöihin myynnin mukaan.
Monipuoliset hankintaehdotukset ja ostotilausjärjestelmä huolehtii tarvittaessa tuotteiden hankinnasta keskusvarastoon ja niiden jakeluun myymäläkohtaisesti.
Järjestelmä säästää aikaa ja rutiinitöitä. Myynnin tilastointi muodostuu täysin automaattisesti ja on otettavissa monessa eri muodossa mm. grafiikkana. Hinnastot ja tuotetiedot voidaan ylläpitää keskitetysti ja järjestelmä päivittää kaikki myymälät ja kassat täysin automaattisesti sovittuna aikana. Kirjanpito yksinkertaistuu ja siirtyy halutulla tarkkuudella suoraan yrityksen kirjanpitojärjestelmään tarvittaessa täysin sähköisesti.
Järjestelmä voidaan hankkia jopa yhden myymälän/kassan tueksi edullisesti ja järjestelmä maksaa itsensä takaisin jo pelkästään säästyneenä työmääränä ja kirjanpitokustannuksena.
Järjestelmä voidaan räätälöidä asiakaskohtaisesti ja siihen voidaan ottaa mukaan tarvittavat toiminnot ja tarvittaessa myös rakentaa raportointi toivomusten mukaan.